Torsdag

Som ni kanske märker så har jag ingen stor blogglust direkt. Men nu har jag laddat på med lite nya bilder iaf!
Igår spenderades ungefär halv dagen hos mormor & morfar/hästarna. Badade lite i älven (mamma tog några
härliga bilder, tänkte lägga upp några sen) och runt 6 gick jag och mamma ut och red. Vi mötte upp Maja och Alma
och så tog vi en mysig tur. 
Tobbe va såklart piggelipiggpigg och snurrade och skröv sig när jag kortade tyglarna,
och Alma är ju inte precis den lata typen av häst (ponny) så det gick lite väl fort ett tag.
Haha, det är så roligt när jag och Maja travar med våra ponnys, som båda har en extrem trav (Alma är travare
och Tobbe bara har traven ändå) och stackars Exando hinner knappt med i galopp! haha :)


Idag ska jag gå ut och gå en promenad nu på förmiddagen, tar nog med mig båda pållarna. Och så får vi se om
jag kanske går ut med Exando senare. Tobbe ska iaf få en skrittdag idag :)


Som sagt, torsdag idag och det betyder bilbingo! Denna gång tillsammans med Marie, Inga och kanske mammsen.
Älskar att vara på bingo! Även om man inte vinner något så är det ju för himla mysigt :)


Youtube vägrar samarbeta, så filmen från träningen lär ni få vänta på ett tag. Dock kan jag ju lägga upp
film från förra träningen, så här kommer den :)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0