TränarN

Just nu är jag inne i en mega träningsperiod. Så är jag inte ute och går ca en mil om dagen så springer jag några km
och ibland händer till och med båda två på samma dag. Och därimellan rider jag och badar (passar då på och simma
så mycket jag orkar).
Igår var jag ute och gick med båda hästarna. Det var varmt och kvavt så alla tre va ganska sega, haha. Sen åkte
vi och badade, riktigt varmt i vattnet nu! Tror det va 22 grader eller något. Så då simmade jag endel och det är faktist
jobbigare än man tror! Och som avslutning åkte vi på bingo men utan vinst (som vanligt)...

Nu idag har jag varit ute och sprungit på morgonen, innan tio! Jag har nämligen hört att träningen ska ta som bäst mellan
06 och 10 på förmiddan. Gjorde också ett antal situps (100 närmare bestämt, 60 + 40). Så nu vet ni vad jag har för
mig på de lediga stunderna! Jag får väl kanske tacka Victoria lite också, vi triggar upp varandra när det gäller träningen.

Idag och under resten av helgen kommer fömodligen hela familjen vara iväg på folkrace och jag blir ensam vart jag än
bor. Vilket jag inte har ett dugg emot, finns inget bättre än att få vara ensam hemma. Men iaf så betyder det att jag
måste ta mig mellan mitt "riktiga hem" och "sommar-hemmet" under dessa dagar. Och träningsvillig som jag är så
har jag bestämt mig för att gå! Det är ungefär en mil från det ena stället tvill det andra, så om jag orkar gå både
dit och tillbaka blir det alltså 2 mil/dag. Det vore verkligen inte fel! Just nu känns det inte överdrivet roligt men
efteråt lär jag vara nöjd :)

Ni lär väl märka hur det går med min träning, både på häst och utan. Just nu är jag dock väldigt mör och stel i hela
kroppen, men då finns det väl ännu en anledning till att röra på och mjuka upp sig?


Kommentarer
Postat av: PATRICIA

svar: tack :D



Jag är oxå ute och springer, alltid på förmiddagen ;) helst innan frukost!

2011-08-05 @ 15:00:24
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0