uppackat och klart!!

Jag och vickan sitter och myser i vårt fina lilla rum. Jag har fått upp alla saker, Vickan är ju dock lite efter .. ;)
¨
Nu skulle det inte ha varit fel att ha med Tobbe, men jag vet att det kommer bli skönt och få komma igång med allt
och vänja sig och så.

Nu tänkte vi ta och titta runt lite, blir liite avundsjuk när folk kommer med sina pållar, men... Jag får klara mig!!

Nej, här kan man ju inte sitta!






Förresten så var jag och mamma ute och skrittade hästarna förut, barbacka. Tobbe verkar vara tillbaka i det vanliga
energiska läget, busade i hagen på morgonen och drog iväg när han fick skutta över ett litet nerfallet träd ;) Men
han får ju ändå ta det lite lugnt ett tag, så den lilla "bölden" försvinner helt :)



Mokki <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

va mysigt ni har det!:D

2011-08-22 @ 21:16:04
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0