Ut och rida

På förmiddan har jag (tro det eller ej) varit barnvakt åt lilla Jonna! Hon är så söt! :)

Så nu ska jag ut och rida, börjar med Tobbe. Kommer bara rida igenom honom på banan samt hoppa några skutt.
Jag vill att han ska vara ordentligt pigg och taggad imorgon (och på söndag)!

Sen blir det ett pass med Exando också. Jag kör nog ungefär samma sak med honom, fast lite mer dressyr
och färre språng.

Sen är det såklart alla förberedelser inför helgen, dvs putsa, packa, tvätta och göra Tobbe fin osv.
DEt är bäst jag sätter igång!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0