Dagens ridpass

Efter lunch drog jag mig ut i solskenet, ja juste! Idag har solen varit framme och det va riktigt fint ute. Lite kallt,
dock, så tobbe va ju bara lite pigg sådär, heh ;)
Nej, men jag kände direkt att han hade överskottsenergi när han trippade och sådär. Så när jag fick igång honom
i galopp (som är ganska svårt när han är överpigg och bara stutsar) fick han fortsätta i galopp hela rundan i princip.
Red 6 km och galopperade säkert 4 av dem. Och då kan jag säga att jag hade ont i armar och ben efteråt. Fick
hålla ordentligt för att han inte skulle dra iväg med allt han kunde. Och fältsits ger en go värk i benen!
Lite svett blev han iaf och jag tror han tyckte det va kul och springa av sig lite och extra kul och få hoppa över den
där lilla stocken i slutet på rundan! Haha, han typ kastar sig över, min tok :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, åhh gud villken fin desgin!! :D

Följa varandra via bloglovin? :D

2011-12-05 @ 16:58:26
URL: http://ponnygalnaa.blogg.se/
Postat av: Emma ♥ Lydia

Följa varandra via bloglovin? :) Fin blogg btw :D

2011-12-06 @ 15:56:37
URL: http://trueriders.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0