En vecka kvar

Då var även denna veckan gjord, som  avslutades med några timmar ute på travet. Blev ingen körning idag dock,
det regnar och är jättehalt ute så nej. Istället fick vi lära oss hur man selar, vilket ju är bra och kunna! Och så gjorde
vi ju lite stallsysslor också som vanligt :)

Nu ska jag skynda mig lite och gå ut till Tobbe för och rida lite. Men som jag sa så är det blött och även riktigt
halt nu och Tobbe har inga brodd. Så det blir ridhuset. Tråkigt för både mig och Tobbe, men det är enda lösningen
just nu. Han vilade igår då jag hade samma problem och jag åker ju hem över helgen så jag måste rida idag.

Åker som sagt hem sedan. Tar det senaste tåget vilket innebär att jag är i Torsby vid tio. Då åker jag direkt till en
kompis som har en liten fest. Umgås med vänner jag träffar alldeles för sällan och har det bara bra! Sen hem, inte
för sent. Vill ändå vara pigg när jag väl är hemma.

Så ligger det till just nu. Nu ska jag bara springa till automaten och köpa en liten choklad eller något och sen ner till stallet!



Är riktigt tävlingssugen nu också.. Men jag vet att det är slut på tävlingar nu och det är bättre att träna markarbete
och styrka nu, så är vi riktigt laddade till nästa tävlingssäsong!!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0