Gårdagens hoppträning

Igår var alltså sista hoppträningen för iår, antagligen. Det var en rolig träning med många svängar och teknikövningar.
En trestuts och en liten kombination. Tobbe va verkligen pigg, kickade och så när jag värmde upp. Men det kändes
och märktes iaf att dressyrträningen för Leena i lördags gav något, han va mycket mjukare och jag hade mer kontroll
på honom. Han travade liksom inte bara på utan lyssnade på mina hjälper. Fredik sa också det vilket var kul!
Dock blev han lite stark och het i galoppen, men efter lite jobb blev det bättre :)

Själva övningarna gick också bra. De här träningarna (dvs. Fredrik) har verkligen hjälpt mig med sitsen och händerna.
Jag sitter inte lika tungt nu och mina händer är mycket lägre och stadigare. I början tyckte jag det va obehagligt,
men nu har jag vant mig och det känns bara så bra! Riktigt kul :D


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0