Lugna puckar

Just nu är mamma ute och rider Tobbe åt mig. Hon sa att hon skulle hinna rida om hon hann. Och så fick hon en
lucka i schemat, så jag sprang ut och gjorde iordning Tobbe så hon kunde rida :) Så snällt av mamsen!
Hon red uppåt också, vilket är super! Då blir det klättra i backarna och det är verkligen superträning. Och själv
tycker jag det är rätt tråkigt så det passade ju utmärkt ;)

Jag har föröverigt inte gjort något vettigt idag. HAr en uppsats kvar att skriva, kom jag på nu och sen behöver jag
städa mitt rum också.. Tråkiga saker men som måste göras!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0