Onsdag

Idag har jag varit i skolstallet och "jobbat". Vi brukar få rida, men idag blev en lite tråkigare dag med olika övningar
och sånt. Så nu kan jag göra ett hörn på en hage jättebra, byta ventil och täta på en vattenkopp, laga en slang som
har gått sönder och hör och häpna: laga ett däck till typ en skottkärra eller liknande! ;)

Nu har jag alldeles nyss varit nere i stallet och mockat och fixat med mat åt Tobbe samt tagit in honom. Så nu står han
i boxen och äter lite middag. Ska dock snart åka ner igen och göra iordning för ett dressyrpass i ridhuset.Ska bli roligt
och känna hur han känns idag och fortsätta jobba med sitsen och allt annat. Japp, jag känner mig taggad även om det
är mörkt, kallt och blött ute!!


Kommentarer
Postat av: patricia

svart går du i skolan? :)

2011-12-08 @ 10:38:28
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0