Pigg häst!

Precis varit ute hos hästarna och herregud va mycket energi Tobbe har! Bara av att jag gick runt lite i hagen gjorde
honom galen! Exando var dock inte så pigg på bus, så Tobbe försökte busa med mig. Vilket inte var sådär jättebra,
eftersom han stegrar sig. HAde han varit bara lite närmare hade jag nog fått riktigt ont, shit vilken kraft det är! Man
är inte särskilt kaxig när 500 kg häst står på bakbenen framför en.. Sa till honom på skarpen att så får han inte göra
mot mig, så då gick han faktist till Exando och försökte få igång honom.. Ja, det gick ju inte så värst bra ;) Känns iaf
som att jag måste ut med honom idag, annars går ha i taket!
Hade kamran med såklart, fick inga superbilder men det blev väl något nytt och lägga upp! :)






Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0