Sjuk...

Idag vaknade jag med världens halsont, huvudvärk och svullna halsmandlar eller vad dom heter. Men det va bara
att tvinga sig upp, Tobbe vill fortfarande ut i hagen.. Tyvärr har jag inte fler alvedoner, så vi får se hjur den här dagen går.
Har ju lektioner hela dagen idag och även om det kommer gå riktigt segt, så vill jag inte missa något heller. Har
faktist högre närvaro den här terminen än jag någonsin haft, endast en dag ledig även om jag varit sjuk rätt
mycket ändå. Så jag ska tvinga mig, minsann!

Ridning blir det nog dock inte. Red i ridhuset igår. Tobbe va pigg och envis som en tjur typ. Fick ingen riktigt ordning
på honom förrän kanske en kvart. Så då nöjde jag mig där, även om jag inte fick igenom honom riktigt.

Hela denna veckan kommer nog bli lugn för Tobbe. Mycket packning som ska göras och städning osv.


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0