Gårdagens Ridpass m.m

Igår red jag bara Exando. Det blev en mysig barbackatur med honom! :) Han va pigg och glad. Han har inte hostat på länge när vi ridit, vilket är bra, för han blir inte så trött. Och så har han fått bättre kondition också så han orkar mer för den skullen också :)
Sista sträckan hem fick han galoppera på och då drog han iväg! Så härligt och rida barbacka på vintern! :)




Idag är det riktigt kanonväder ute! Lite kallt dock, -16 tror jag.. Men med rätt kläder så är det ju lugnt! ;)
Blir riktigt sugen på att gå ut och knäppa några bilder på hästarna! Har ju rätt många redan, men jag tror inte det går att få för många bilder på hästar ;)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0