Godmorgon!

Måndag morgon och det är riktigt skönt med lov! Hästarna är ute, men jag har inte mockat, så jag ska göra det snart.
Tobbe är väldigt duktig också; han kan nämligen knäppa upp sitt täcke där fram! Så nu får vi försöka göra något så det inte går :p Det finns så mycket man kan göra när man har tråkigt! x)

Ute är det inte så värst kallt, några minusgrader bara. Ridningen idag blir en uteritt med Exando och Tobbe blir det lite av en blandning. Vill ut på vägen, men ett dressyrpass känns också behövligt.
För övrigt ska jag väl inte göra mycket, slappa och njuta av lovet! :D


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0