Härlig uteritt!

Precis varit ute och ridit på Exando! Solen sken och det var bara helt perfekt för en barbacka tur! :)
Först var han extremt seg, men han hade ju stått och halvsovit i solen när jag gjorde honom iårdning, så det var väl inte så kosntigt. Och jag har ju lov nu, och all tid i världen! ;D
Iaf så började jag trava och galoppera. Sen testade jag och gå upp på en åker, men det var så mycket snö att han knappt tog sig fram! Så det var bara och vända hem ;) Och då blev det fart på honom! Så fort jag kortade tyglarna drog han iväg i galopp! Men åå va härligt det var, med solen i ögonen och allt :) Varmt blev det också, åt både mig och Exando! Och då ska ni veta att jag hade varken dunjacka, tumvantar eller ansiktsskydd! ;)
Galopperade nästan hela vägen hem och det gick bara fortare och fortare! Helt underbart och det verkade Exando också tycka :)



Såhär stod han och solade när jag kom, nu står han nog snarare i skuggan och svalkar sig! ;)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0