Hoppträningen

Träningen igår gick bra! Vi hoppade en kombination och lite svårare svängar. Ridhuset vi tränar i är inte så stort så det är svårt och göra några linjer och så.
Iaf så kändes tobbe lite seg i början, men när det blev lite högre så vaknade han och svarade bättre för skänkeln :)
I slutet hoppade vi en liten bana och det kändes bra, förutom kombinationen där vi kom lite när till så den gjorde vi om och så höjde han b-hindret. Kom helt perfekt in, men det blev ett tvärstopp på oxern (b-hindret). Så jag tog igen och då kom vi lite stort, men Tobbe hoppade då ändå. Nästa gång kom vi lite nära, men han hoppade då också. Så jag vet inte riktigt varför han stannade första gången. Om det var för att han inte var beredd att det plöstligt var högre eller var det var. Vi ska iaf hoppa lite högre nu så får vi se vad det kan vara :)

Filmen kommer kanske ikväll eller imorgon :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0