I'm back

Shoppingturen igår blev lyckad, köpte två skjortor, två byxor, en t-shirt, ett skärp och present till pappa som fyller år (egentligen fyller han på skottdagen, men vi firar honom idag/imorgon)! Så nu klarar jag mig ett tag! ;)
Efter Karlstad blev det tjejkväll som såklart var rolig! Sedan följde Julia med mig hem och sov över. Nu har hon åkt hem och jag ska packa in pappas present. Om en halvtimmme ungefär kommer syrran m. familj, så det blir full fart!

Igår hade mamma ridit Tobbe och det hade väl gått bra. Sen red hon också Exando, så det va skönt att hästarna fått komma ut!
Idag ska jag väl rida också. Går ut på en tur idag tror jag.. Får se hur jag gör :)
Det är det som händer idag!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0