Inspiration!

Har suttit och kollat hur dressyrtävlingarna ligger nu framöver och även kollat lite progam osv. Det är faktist en sak som jag blir ganska taggad av! När det börjar närma sig tävling, så blir jag mer nogrann med ridningen och planerar bättre. Också när jag läser pogram blir jag taggad! Tänker att "det vill jag rida" och så känner jag hur jag verkligen vill ut och träna nu! Jag liksom tänker hur jag ska rida, vilka övningar jag ska göra för att förbättra det och det. Och det gör ju att träningen också blir bättre, så det är en bra "inspirationskälla" för mig i alla fall! :)

Jag kommer börja planera ridningen bättre nu. Och träna ganska hårt, men absolut inte alla dagar i veckan! Vilan är ju såklart också viktig. Kommer nog låta honom vila en dag eller rida lugnare två dagar. Men lugnare menar jag då skritt och lite trav eller bara promenad.


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0