Lördag

Igår blev det dålig update av mig, men jag hade verkligen ingen ork. Kan iaf säga snabbt att jag va ute och hoppade lite med Tobbe. Han va pigg och duktig. Hade en kombination, en linje och en ensam oxer. Hade mätt fel i kombinationen, så första gången hoppade Tobbe stuts genom! haha :P Men annars gick det bra, han blev lite stark ibland, och jag måste tänka på att rida igenom svängarna.

Exando fick vila, då jag inte kände mig frisk efter Tobbes pass. Kände mig svag i benen och yr i huvudet.




Idag blir det inte så mycket update heller. Jag ska nämligen till Karlstad med Julia och shoppa! :D Så vi åker ner runt nio med syster och vet inte riktigt när vi kommer tillbaka. Men vid åtta ungefär så ska vi på tjejkväll. Så det lär bli en lång dag utan ridning idag, men det ska bli kul! :) Förhoppningsvis har mamma tid och rida iaf en pålle :)


Kommentarer
Postat av: josephine - junior med satsning mot sin dröm

Jaa , gud förlåt jag har glömt och kolla den! :( förlåt! ska göra det nu!

2011-02-26 @ 16:42:28
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0