Ny jacka

För ett par veckor sen fick vi våra nya klubb-jackor! Röda, lite tunnare. Använde den för första gången idag och jag är nöjd med den än så länge! Den håller sig på plats bra, dragkedjorna till fickorna är lätta och den sitter bra, så man känner sig rörlig och inte sådär stel, som man gör i vissa :)
Sen är det också lite reflex på den, och det är ju alltid bra ;)








Nu har morfar varit här och plogat av planen! Skönt, äntligen kan man rida mer ordentligt och slippa ha en massa snö ivägen! :)
Klockan är nu strax efter 18 och det är ännu lite ljus ute. ganska fantastiskt och härligt att vi faktist går mot ljusare tider! Åå, va jag vill ha sommar nu :)
Ska ut med Tobbe nu iaf. Som jag nämde tidigare, går jag ut lite på vägen först och rider sedan här hemma.


Kommentarer
Postat av: josephine - junior med satsning mot sin dröm

Va snygg jackan va :)

2011-02-28 @ 18:41:15
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/
Postat av: Lina Jonsson

Snygg jacka! och söt polle. :)

2011-02-28 @ 21:31:02
URL: http://beeeeautiful.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0