Träningen.

Gick bra idag, kan jag börja med och säga ;)
Började med och fatta galopp ur skritt, till en bom och det funkade bra. Sen hoppade vi på volt med galoppbom före och efter och det kändes bra det med.
Sen hoppade vi ett räcke med vattenmatta, en oxer, ett till räcke och svinrygg (har faktist aldrig hört det namnet förut). Båda räckena kom ur svår sväng (hoppade först från andra hållet) och det var i princip det enda jag hade problem med. Lite gamla vanor kommer tillbaka = drar för mycket i tyglarna. Men fick ett bra språng på båda så det kändes bra :)
Tobbe va väldigt duktig idag. Det kändes så enkelt!
Han va lagomt pigg också, drog lite när det blev lite högre, men det är ju inget annat än bra, egentligen :)



Imorgon kommer förhoppningsvis film in!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0