2011

Jag hade en rolig kväll igår, tillsammans med trevliga och roliga människor! :)
Idag är jag ganksa trött och huvudet känns som en bomb som sprängs snart, men det får man leva med :)
Idag ska jag inte rida något, utan bara slappa och se på en film :)

Pappa är ute och plogar bort all snö på planen, så nu blir det lättare att träna dressyr osv :)
Snart är det ju dags och sätta igång Tobbe på allvar efter "vintervilan" och jag ska försöka sätta ihop ett bra "schema" :)


längtar verkligen tills vi kan komma igång med hoppträningar och
framförallt tävlingarna!

Kommentarer
Postat av: Amanda Lodesjö-BAILEYZ RNF 187

oj va den hoppade:)

2011-01-04 @ 19:25:32
URL: http://amandalodesjo.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0