Annorlunda måndag

Precis kommit hem från mormor och morfar. Alltid lika mysig där, synd att man inte kommer dit oftare..
Imorgon ska min klass på "besök" till en gymnasieskola, men jag vet att jag inte ska gå där, så jag behövde inte. Men jag ska till tandläkaren imorgon klockan tjugo i nio och måste därför ner ändå. Lika drygt, men men, så är det väl :)
så imorgon kommer jag vara hemma och det är ju aldrig fel! Kommer såklart rida båda hästarna och så får jag väl plugga också..



Bild från idag. Bäääääst ♥♥


Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

SV; ja tror ja ska satsa på ett GG..:)

2011-01-30 @ 21:34:07
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0