Dagens ridpass

Jag och mamma skrittade uppåt idag. Jag gjorde en massa skänkelvikningar och öppnor osv. Tobbe va pigg som bara den och stretade därför emot lite och ville heller springa iväg!
Sen gick jag in på en volt och gjorde halter. Han vill gärna dra upp huvudet då. Men det kändes ändå okej :)
Han va ju lite stel och sådär, men det är ju förståligt såhär efter vilan :)

Imorgon är det skola, och jag ska upp tidigt igen. Ganska skönt ändå, och komma igång liksom.
Rider nog Tobbe här hemma lite, skritt och trav blir det väl och så Exando om jag hinner. Tror att vi har två prov som väntar första veckan, så uppdateringen kommer kanske inte bli den bästa. Och med tanke på mina nyårslöften, så ska det väl inte bli så mkt uppdatering ;)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0