Dagens ridpass

Exando.

Väntade tills eftermiddan, i hopp om att snöande skulle ge sig. Det gjorde det inte, så jag fick rida i riktigt snöstorm!
Iaf, så gick jag uppåt. Blir så tråkigt att rida den vanliga rundan hela tiden.
Tog en väg som inte är allt för brant eller lång, men med så pass mycket snö blir det jobbigt nog. Så han fick pulsa idag :)







Tobbe.

Fortsatte med den så kallade trickträningen. Han är duktig och väldigt lättlärd märker jag!

Fick ett tips från en väldigt god vän, att jag skulle visa hur jag gör. Så det kommer nog komma upp något sådant framöver ;)


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Tävling på bloggen, vinn biobiljett!

sv; tack :D

2011-01-04 @ 22:28:19
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0