Gårdagens Ridpass m.m

Tävlingen håller på tills 13:00, så det är bara och anmäla! :D


Idag blir det "samma" som alla andra dagar. Slapp och ridning, helt okej ;) Men jag ska försöka komma ut och rida på förmiddagen. Det ska snöa hela dagen idag med. Usch! Men jag tycker ändå det är bättre än att det ska va så himla kallt. Nu är det ju inte mer än ett par minusgrader.

Igår red jag bara Tobbe. Skrittade barbacka uppåt, samma väg som jag red Exando igår. Alltså fick han klättra i mycket snö. Sen fick han trava lite också. Tobbe har ju en väldigt stor trav och i snön lyfter de ju extra mycket och jag kan ju säga att det va riktigt skumpigt! haha ;) 



Kommentarer
Postat av: tilda

Usch det är så jobbigt att rida nu! Snö storm osv. Går typ inte att rida ordentligt då! men men.. Har man häst så har man ;)

Jätte fin header btw, har du gjort den själv? :)

2011-01-06 @ 16:41:09
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0