Gästbloggning.

Hejsan, Charlotte här!

Gästbloggar eftersom jag vann det :) Blogglänk: http://charlottelundstrom.blogg.se/

Jag är en tjej på 16 vintrar som är född den 26 december. I hela mitt liv har jag tillbringat min tid med hästar. Jag fick min första egna häst när jag var 15 år (alltså sommaren 2010). Han är en Varmblodig Travare som heter Nisse Tribute. Jag satsar på dressyrridning men med Nisse rider jag allround om man säger så. Jag älskar även att fota allt mellan himmel och jord och vill utvecklas för varje dag. Fångar mycket smått och gått som djur, kryp och blommor.

Har ett grymt dåligt självförtroende och jag vet inte vart det kommer ifrån, resten av min familj är lite tuffare iaf! ;) Jag kan ju säga till er att det här tog lång tid att skriva för att jag har suddat och skrivit om 100 ggr minst känns det som haha. Själv är jag singel och lever livet på landet med stallet inte alls långt ifrån. Har bott i hus hela mitt liv på samma gård. Vi har två kissemissar, en hund, massa kaniner och hästen Nisse då. Jag har en vit kanin som är min, hon heter Grådis och är ½ år gammal. Hon är en fångad utekanin eftersom vi har lösa kaniner springandes på gården ;)

Även jag älskar musik som många andra och det brukar göra min dag ungefär.



Jag och min häst Nisse.



Min systers häst Lugolino. Ett utav mina favoritfoton!



Också ett favoritfoto!



Och här är lilla jag! ;)


Kramar från Charlotte!
http://charlottelundstrom.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

mysiga bilder =D

2011-01-18 @ 13:11:28
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0