Hiss!




Träning på morgonen!


Eftersom det inte blir så mycket tid över (iaf för mig) på kvällen, så är det super om jag orkar på morgonen!
Jag går i vanliga fall upp vid fem och tar god tid på mig till frukosten. Så om jag skyndar mig lite extra där, så hinner jag utan problem cykla och göra andra styrketräningar! Det blir väl inte så jättelänge, 20 minuter kanske, men det är ju bättre än inget! Och så har jag hört att träning tar bättre på morgonen än på kvällen också :)
Sen kan man ju tycka att det är jobbigt och träna på morgnen, eftersom man är trött osv, men jag är (som tur är) en morgonpigg människa och har sällan problem med och gå upp (somnar runt halv tio-tio på kvällarna) :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0