Instängd pålle



Nu på förmiddagen blev vi äntligen klara med hagen. Två rullar á 200m räckte precis tre varv. Så nu har vi satt up tre trådar och förhoppningsvis går strömmen genom de två översta.
Igår släppte jag ut dem en sväng på kvällen, i var sin hage. Tobbe hade då bara en tråd. Och när  jag kom på kvälllen så va han såklart i Exandos hage! Jag blev ganska arg, för jag trodde ju att han lyckats bita av den (som enligt personalen på lantmännen skulle vara omöjligt) eller spränga. Men som tur var hade han "bara" krupit under. Så nu ska inte det heller gå :)


Egentigen skulle jag sätta igång Tobbe på riktigt idag, men eftersom han blivit påkörd och allt, så är vi oroliga för att det ska vara något. Vi ska höra nån vetrinär, vad den tycker. Men det syns ju inget och vi märker inget.

 

Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

är den prickiga Tobbe? :/ hör med veterinären .. alltid bra försäkerhetskull! :)

2011-01-09 @ 13:12:45
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Jessica josefsson

sv; Ja okeej! ja absolut de säkra före de osäkra :)

2011-01-09 @ 13:17:37
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0