Mål 2011

Jag brukar sätta upp några mål sådär, men jag tänker inte så jättemycket på dem. Utan jag mest tränar och tävlar i vårat tempo och så får vi se vad som händer, hur vi utvecklas och hur långt vi kommer :)
Men jag har väl ändå några mål jag vill uppnå :)


Inom hoppningen är det i stort sett att få upp trycket i galoppen och bli mer "ordnad" som ryttare.
För och få mer tryck i galoppen, ska jag först och främst se till och ha kortare tyglar. Och att jag jobbar mer med skänkeln och har skänkeln mer intill hela tiden.
För att jag ska bli mer ordnad på tävlingsbanan, tror jag att jag måste va mer noga när jag går banan. Planera vägarna bättre och tänka igenom mer hur jag ska göra här och hur jag ska göra där. Det tror jag är ganska viktigt. Sen ska jag också träna på och genomföra planeringarna här hemma.
Sen är det väl ett mål att tävla högre. Jag börjar tävla regionalt ganska snart och förhoppningsvis känner vi oss snart så pass säkra att vi börjar lite högre :)


Inom dressyren är väl målen egentligen att utvecklas som ryttare och tillsammans med Tobbe. Sen tror jag vi kommer komma högre i klasserna desto fortare jag lär mig. Tobbe kan ju, så det bara att jag tränar på :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Bra mål :) hur höga klasser tävlar ni i nu? (:

2011-01-19 @ 20:27:24
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0