Onsdag

Lite förkyld ännu känner jag. Ont i halsen och trött i kroppen. Men men, så är det ibland :)
Jag ska gå ut i stallet och mocka nu. Och fixa hagen. Tobbe stod i Exandos hage igår kväll när jag tog in dem och imorse såg jag att han har sprängt totalt. Flera isolatorer var borta. Han hade ju täcke på sig så det känns väl inte lika väl då.. Så jag ska försöka sätta upp tråden igen och se om jag kan fixa så att strömmen går fram också. Det är nog det enda sättet och hålla den busen inom stängsel! haha ;)

Förutom detta, ska jag också rida idag. Exando kör jag nog en helt vanlig uteritt med. Tobbe ska ju snart sättas igång på riktigt (till söndan), så därför börjar jag skritta honom lite mer nu. Kanske går uppåt så han får klättra och jobba lite med bakbena? Ja, så får det nog bli :)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0