Superbra bok!



Nu, när jag ska igång och "planera" mer, och försöka vara mer noggrann med träningen, så kommer boken "Övningar och banor för hästhoppning" (som jag fick av mamma och pappa i julklapp) väl till hands!
Jag har "bara" kollat igenom den lite, men tycker den verkar grymt bra! Har sett på andras bloggar att de lagt upp övningar, som de flesta nog är tagna ur denna bok och jag tycker de övningarna är bra!
Det finns allt från enkla (men väldigt bra och nödvändiga!) övningar, med kanske bara två bommar, till grand prix banor.
En annan sak jag tycker är väldigt bra med sådana böcker, är att man får bra inspiration från dem (iaf jag)! Även om det är mörkt och kallt ute, så blir jag sugen på och gå ut och träna när jag kollar på övningar och "planerar" träningen. Så det är ett tips om man känner stor lust till och stanna inne och mysa, istället för att gå ut i kylan ;)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0