Tråkig dag

Usch, va det snöar ute!
Jag och mamma har gjort ungefär halva hagen klar nu (alltså Tobbes hage). Tråden är väldigt svår och dra med, plus att vi måste sätta i massa isolatorer i träden, så det tar sin tid. Och vi vågar inte släppa ut hästarna förräns det är klart, därför är hästarna inne än. Tänkte gå ut och rida Tobbe sen, lite försiktigt, så får Exando va ute i sin hage under tiden. Förhoppningsvis hinnder jag klar med hagen så de kan gå ut ett litet tag iaf.




Rösta om veckans blogg här.

Kommentarer
Postat av: Madde

Sv; Jag försökte göra så rött och blått som möjligt, även om jag själv skulle föredra att ha lite vitt och svart typ ;P

2011-01-08 @ 20:49:27
URL: http://ricos.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Varför är det så kul med hästar?

2011-01-08 @ 21:31:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0