Ändrade planer

Hastigt och lustig kom vi på att Tobbe måste få nya fötter/skor innan tävlingen och det passade bra att hovslagaren
kunde komma idag, så han har varit här och skott Tobbe. Därför går jag bara ut och skrittar med honom och Exando
får följa med på en promenad också :).

för övrigt har jag varit och sett på fotboll idag och annars bara röööt riktigt ordentligt!!




Jag kan också berätta att morgondagens hoppträning blev flyttad till onsdag och då har jag ingen som kan skjutsa
mig.. Tråkigt! Men jag får bygga ihop en liten bana här hemma, så vi får hoppa lite mer ordentligt innan tävlingen iaf.

Kommentarer
Postat av: jessica

sv; tack :D

2011-07-18 @ 20:56:49
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

Jätte fin header! Ska vi följa varann via bloglovin? :)

2011-07-19 @ 13:46:17
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0