Godmorgon!

Dagens planer idag är att Marie kommer hit och vi ska ta oss en ridtur och fixa lite :) Snart kommer också Julias
busiga hund Pluto hit. De ska nämligen på semester och jag ha lovat att vara hundvakt! Det va jag även ifjol och
det medförde endast en massa (nödvändiga) promenader och bus, så varför inte? :D





Nu till gårdagens hoppträning. Egentligen var det ingen vidare bra träning, Tobbe var lite seg och hade nog ingen större
lust att hoppa. Men jag fick svar på varför han alltid lägger till ett extra galoppsprång istället för att ta av stort. Så jag vet
nu precis vad jag ska jobba på och det är i princip den enda detalj som fattas. Han har ett stort språng inom sig, så det
är bara och träna på och försöka få bort det där lilla extra språnget som blir.


Idag blir det alltså en uteritt, sen får han vila torsdag och fredag. Sen rider jag igenom honom på lördag, så han är
riktigt pigg till tävlingen på söndag. Jag ska alltså hoppa en L:B A-stil och en L:B+5 A:1a. Ska bli superroligt! Dock är det
inte så många starter, endast 3 st i L:B+5 men det spelar inte så stor roll. Jag vill bara ha två fina rundor som jag är nöjd med,
sen spelar inte placeringen någon större roll. Fast i A-sitlen vore det ju roligt och få en bra poäng såklart! :)



Kommentarer
Postat av: emmaa - fjording blogg

söt hund!:D

2011-07-06 @ 11:59:47
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0