Godmorgon!

Idag väntas en dag med många roliga händelser, förhoppningsvis! :) Jag och mamma ska åka ner till Sunne och
titta på storhästhoppning, superroligt! Kameran är laddad och rensad så om vädret tillåter blir det nog endel bilder! :D
Men innan det ska vi shoppa lite också. Dock känner jag att jag har det mesta, men någon ny tröja eller ett par
jeans skulle verkligen inte skada! Jag får ju min lön snart också, så på den fronten är det ju ganska lugnt ;)

När vi har sett hästar så vi är nöjda åker vi hemmåt men gör nog ett stopp hos en eller kanske två systrar. och om
inte klockan är alldeles för mycket, så stannar vi nog till hos Victoria och så tar jag mig en tur på Giften :) Och väl
hemma blir det ett ridpass på Tobbeman. Mamma kanske följer med eller hur det nu blir :)


Kommentarer
Postat av: emmaa - fjording blogg

söt bild!:D

2011-07-02 @ 11:33:43
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0