Here I am

Jag är inte på humör för någonting just nu. Tur att jag har mina pållar och tur att Victoria kom hem från stora USA
igår och snart kommer hit.

Dagen igår spenderades hos en syster och de tre små übersöta barnen. Jag var dock väldigt trött och låg i soffan
framför TV:n, haha..


Leah och Isak

Sen gjorde vi om hagen till hästarna. Jag kan också nämna att vädret skiftade något extremt igår! Solsken och spöregn
om vartannat. Under tiden vi gjorde hagen, spöregnade det. Så vi var tämligen blöta, men det är väl sånt man får stå ut med.

Mot kvällen sen blev det dock riktigt fint väder! Så jag tog med mig mina prinsar ut på en behövlig promenad. Som sagt,
tur att man har sina hästar i tider som dessa


Kommentarer
Postat av: Johanna

älskar nedersta bilden! :)

2011-07-12 @ 23:48:32
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Michelle

sista bilden va super fin<3

2011-07-14 @ 14:27:22
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0