Mondaymorning

Regnar oavbrutet och kommer antagligen göra det hela dagen. Inget och göra åt.
Imorgon blir det förhoppningsvis hoppträning så idag blir det en lite lugnare tur för Tobbe. Gårdagens ridpass på
honom var nog ett utav de bästa! Shit va fin han var. Lagomt pigg, stadig i munnen (trots att jag glömde martingalen),
lyssnade bra på allt, hoppade med tryck och gjorde superfina språng. Med hjälp av bommar lutandes mot hindrena
kunde jag rama in honom och hålla honom helt rak mot hindret, så det kändes verkligen super. Hoppade också ett räcke
på 1,10 som också kändes finfint.
Exando fick följde med han också, fast han gick mest runt och åt gräs, haha.

Nej nu får jag bege mig mot mina pållar :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0