Promenix

Precis varit ute på en promenad med pållarna. Tobbe verkade vara bättre idag, även hans små sår. Jag får väl se hur
han känns och rida imorgon, men jag tror nog att det blir bra.

Imorgon ska jag också följa med Vickan till Karlstad. Vi måste ju shoppa lite inför Lilleruuud! ;D Ska bli superkul, hoppas
vi hittar mycket fint till vårt rum (som vi dock inte har en aning om hur det ser ut). Sen ska vi självklart in på Hööks
också, och antagligen blir det några klädaffären på detta. Känns som det kommer bli en bra dag imorgon!

Sen när vi kommer hem har jag ju endel och göra också. Först och främst ska jag rida igenom Tobbe. Efter det är det
bara och ta tag i utrustningen som ska putsas samt att Tobbe verkligen behöver tvättas av lite. Svansen ser ut och
ha färgat underhår... haha. Sen ska ju allt packas, inklusive mina saker och allt annat. Japp, det blir en lång dag, men
förhoppningsvis blir det värt det! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

så söt:)

2011-07-23 @ 10:19:47
URL: http://cassechuck.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0