Ridpass osv





Det blev inget riktigt badväder idag, tyvärr. Men jag har gjort en massa nyttigt ändå! Bland annat gjort om/gjort
två nya hagar så slipper jag tänka på det ett tag framöver nu. Sen har jag ridit nu ikväll också. Och där tog det slut
på nyttiga saker som jag har gjort idag, haha! Fast jag har ju faktist sovit lite på eftermiddan också, men det kanske
inte räknas som nyttigt..?

Men iaf, ridpasset på Exando blev en barabacka uteritt i skogen. Lunkade på lite bara. Men han var fin i formen och
höll ett okej tempo, på hemvägen iaf (:

Tobbe har haft vila idag. Jag tänkte ju att han skulle få ta det lugnt några dagar framöver, men så kom jag på att vi
ska hoppträna på tisdag. Så mini-semestern får han få efter tisdag. Sen laddar vi om till en roligt meeting i Färjestad!
Hela dagen idag har han gått och sett väldigt busig ut och varit på allmänt glatt humör! Så rolig när han är det :)
Dock inte så roligt för mig som kommer få plocka vedklampar imorgon. I den nya hagen stod nämligen en liten vedkast
och en busig Tobbe kan självklart inte hålla sig ifrån något sådant roligt! ;)


Kommentarer
Postat av: emmaa - fjording blogg

så söt bild!:D

2011-08-01 @ 16:27:37
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0