SUCK x2

Jag hade gjort ett ganska långt inlägg om dagens (klockan är 00:05 så jag får väl säga gårdagens) tre ridpass
men när jag skulle publicera slutade bredbandet fungera och heeeeeela inlägget försvann. Så nu får ni nöja er med
en kort verison!

Tobbe fick sig ett rejält dressyrpass som var behövligt. Jobbade med och få ihop honom bättre "mellan han och skänkel".
Jobbade också med halter (som blev väldigt bra jämfört med vad de varit innan!), sidvärts, galoppombyten och lite allt möjligt.
Fick en bra känsla överlag, känns som vi bara blir mer och mer samspelta, även i dressyren :)

Sen åkte jag och red en mysig uteritt med Giften. Finns inte så mycket och säga, skrittade och travade och det gick bra :)

Strax efter nio satte jag mig upp på dagens tredje och sista häst; Exando. Det blev inget riktigt konditionspass som jag
tänkt från början, snarare en uteritt med mest rav och galopp :)

Tyvärr kan jag inte ladda upp bilder p.g.a att bredbandet går seeeeegt, så det blir ett tråkigt text-inlägg.
(kopierar allt innan jag publicerar, vilket var tur då det hände igen)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0