Svar till Emma



Svar: Tack så mycket, jätteroligt att höra! :)
Japp, det är jag som tagit dem, med min Canon EOS 1000D. Och jag använde mig av det objektiv som följde med
då köpte kamran. Jag är inte så bra på allt med namn och objektiv och så, men ett 18-55 mm kanske är
ett nog bra svar..? haha ;)
Sen har vi också ett större objektiv, 80-200 mm som jag i princip alltid använder utom när jag ska ta närbilder :)


En väldigt bra och "lätt" kamera som verkligen är värd pengarna. Rekomenderar den starkt! ;)



Taget med 80-200 mm.




Taget med
18-55mm.


Hoppas du är nöjd med det svaret Emma! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

En sådan har jag också :)Har ett zoom objektiv och det lilla som följde med. Sedan har jag även ett close-up filter, funkar som ett macro med typ, svin mycket billigare? Fungerar jättebra och jag är hur nöjd som helst med den! :)

2011-07-02 @ 19:57:45
URL: http://svhalvblod.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0