Tävling

Idag är det tävling då. Jag har dock inte anmält mig men vi får hoppas att det går bra och efteranmäla.

Igår när jag red kändes han lite stel i vänstersidan men vi fick till några fina sidvärts! Sen kändes det lite stressat från
ökad skritt-mellanskritt-trav-galopp. Tobbe förstår antagligen att det är galopp och väntar inte riktigt på mig. Men på
tävling brukar han alltid skärpa till sig lite extra så det kommer nog gå bra :)

Jag tog mig också en riktig powerwalk till sjön igår. Det tog ca 1 timme & 15 minuter. I foppatofflor som kändes ganska
gött i benen och framförallt i fötterna efteråt. Men då var det ju bara och kasta sig i badet! :)

Sen var jag riktigt trött efter några timmar i solen/vattnet, så det satt inte fel att sätta sig i en frisörstol och få bort lite
hår och få lite ny färg. Riktigt avslappnande :)

Som avslutning på dagen tog jag ett dressyrpass med Exando som ändå inte var överdrivet stel. Red också i "olika
galopper" över en bom.



Nu sittter jag och pluggar in L:B2 pogrammet, dags och lära sig det nu kanske?

Kommentarer
Postat av: Amanda

vaccinerades inte tobbe härom dan ? tänkte bara att de är väl viss många dar man måste vänta med att tävla :)

2011-07-30 @ 09:07:10
Postat av: Elin ♥

Svar: Tack :)

2011-07-30 @ 11:00:28
URL: http://jaagheterelin.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0