Trötter..

Trött och med lite huvudvärk efter gårkvällen sitter jag här med en kaffekopp. Sov hos syrran och kom därför inte hem
förrän en halvtimme sen. Men nu ska jag gå i regnet till hästarna och rida. Och jag bryr mig inte om att det regnar,
orkar faktist inte bry mig om något alls just nu. Ska bara bli skönt och få komma igång och rida. 
Igår följde förresten mamma med ut, så det blev en härlig skogstur med några längre galopper. Så idag ska jag rida
Tobbe här, med lite småhinder och bommar. Dock är det säkert blött på "banan" så jag kan nog inte rida så länge.
Men det blir nog bra! Efter det ska Exando också få sig ett pass. 





Finaste bästaste i hela världen.

Kommentarer
Postat av: Maia

aw:) e de storhäst eller ponny?:)

2011-07-17 @ 19:01:59
URL: http://maiahl.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv; det har hon oxå :p fast har haft dom ett tag utan att det skavt så det låter ju lite udda x)

skydd med ludd då, får han skav av det också? :)

2011-07-17 @ 22:09:12
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0