Utnyttja dagen!

IDag tog jag verkligen dagens som den kom, och den bjöd på en massa roligt!
Började med och chilla på stranden samt bada, härligt! Sen åkte jag och hälsa på lilla söta Milton! Vi tog oss en liten
promenad till sjön och lät honom vada runt i vattnet :) Han är så söt!!

Och som en avslutning på dagen åkte vi (ett gäng flummiga kamrater) till sjön och grillade och hade lite rackartyg för oss, haha! :D

Detta har jag sysslat med i princip hela dagen och nu ska jag nanna kudden, för ooo vad jag är trött!



Lilla Milton och jag på någon tävling för ca tre-fyra år sen :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0