Back to reality

Det blev dålig uppdatering igår. Efter att jag fixat hagen (som hästarna var väldigt glada åt) tog jag ett
dressyrpass på Tobbe. Det var väldigt varmt ute, men nästan hela "banan" bestod utav skugga vilket
var väldigt skönt :)
Tobbe var iaf väldigt fin tyckte jag. Lite trött av värmen men det gjorde att han inte orkade
töla utan gjorde som jag ville och var väldigt uppmärksam för sitsen och skänklarna.
Jag red först bara igenom honom och han kändes mjuk i båda sidorna. Det har kännts bättre på senare
tid, han är mjukare och lyssnar bättre. Hmm.. Vad är det det heter.. övning ger färdighet! ;)
Så nu är det bara att fortsätta jobba på med dressyren ett par gånger i veckan, så blir det förhoppningsvis
ännu bättre! :)
Jag red inte så länge dock, pågrund av hettan.

Efter ridpasset fixade jag mig iårding och sedan bar det iväg på fest. Efter det sov jag hos en kompis och nu är jag hemma igen. Det är inte lika varmt här idag, vilket är lite skönt så länge det inte regnar. Jag har inte hunnit planera något inför dagens ridning, men mamma kanske följer med på en uteritt, annars blir det nog klättring. Det finns nämligen helt perfekta backar här för att bygga muskler! :)


Kommentarer
Postat av: emma - ryttare&fotograf

sv; haha tack!:D,

2011-06-05 @ 15:13:55
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: Lovisa andersson

Det bästa är att rida på kvällarna när det är såhär varmt ute :)

2011-06-05 @ 15:50:49
URL: http://magnetiic.blogg.se/
Postat av: Patricia

svar: tack :D

2011-06-05 @ 18:09:45
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0