Dessa eviga ridpass

Det blev en uteritt idag, mamma följde med på Exando. Tobbemannen va extremt pigg och het och busig! Ojojoj vilket krutpaket! Han va mer i diket än på vägen.. haha.
Men det är himla roligt ändå! Och mot slutet red jag mer lugnt och sansat och då lyssnade han bättre direkt :) Jag tyckte när jag gjorde honom iårdning att han verkade trött och slö, så jag blev nästan rädd att det var något fel med honom, men trött och slö är det sista den ponnyn är! ;)

(En väldigt snygg, men oredigerad bild på den finaste i världen!)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0