Dressyrfjollor?

Inom ridsporten finns fördomar och en hel massa åsikter hit och dit om precis allt. Att dressyrryttare är "bitchiga" är ju inte en utav de mindre fördomar.
Visst kanske man får för sig att dressyrryttarna ser så prydliga och fina ut och har koll på allt, men varför skulle de behöva vara bitchiga översittare för det? Eller mesiga fjantar?
En hoppryttare till exempel, kan väl vara lika mycket bitch som en dresssyrryttare? Det kan väl ändå inte bero på vilken gren man håller sig till. Det måste väl
vara något som hör till personens personlighet?!

Jag tycker i alla fall att det är löjligt att gå och säga att de, eller någon över huvud taget som man inte känner personligen är grinig och översittare.
Vissa kanske har allmänt lätt för att dömma folk när man först ser dem, men jag tycker ändå inte att man ska dömma dem så.

Nu säger jag inte att alla gör det såklart! Men när ja hör någon gör det, blir jag så himla irriterad!


Kommentarer
Postat av: NaturligHäst

Hej!



Har precis startat en ny blogg. Jag är en tjej med mycket åsikter, som dessutom VÅGAR stå för dem och skriva ut dem. Tycker bloggarna är alldeles för besatta av att bli stora, och det vill jag försöka få ändring på genom min blogg. Jag vill få människor att VAKNA. Kolla gärna.



Mvh http://naturlighast.blogg.se/

2011-06-18 @ 18:12:43
URL: http://naturlighast.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0