Jahapp och vart tog den dagen vägen?

Här sitter jag och har inte gjort ett dugg i princip..
Efter mormor och morfar så hade det regnat och min vita ponny såg nu ut som en skäck, härligt!
Så nu väntar jag på att han ska torka, så jag kan få honom någorlunda ren till dagens ridpass som
blir ett styrkepass. Tänkte ta med kameran eftersom det näst intill bara blir skritt idag. Sedan får vi
se vad jag gör med Exando. Han tycker det är extremt tråkgit att klättra, iaf själv. Så jag funderar på
och köra ett dressyrpass med den gamla gubben. Så får det nog bli!

Förresten, igår va jag så himla duktig igen! Jag var nämligen ute och sprang! Mycket längre än i fredags
(jag ska egentligen inte orka springa så långt, man kan undra vad som hände där...?) och jag har rätt go
träningsvärk i benen nu ;)


Kommentarer
Postat av: Emmaa

Vilken söt liten pålle :)

Eller liten kanske jag inte ska säga haha. Hur stor är han/hon? :)

2011-06-06 @ 17:15:46
URL: http://armonios.blogg.se/
Postat av: Lovisa andersson

Hej! vi har ju länkat varandra men nu har jag bytt blogg så jag undrar om du bara kunde byta ut url:et så att man kommer till den här bloggen istället?

Tack p.f.h Lovisa! :D

2011-06-06 @ 18:01:06
URL: http://rodskimmeln.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0