Lördag

Det blev minst lika fullsmäckat igår som de två senaste dagarna har varit, därav den kassa
uppdateringen. Efter att vi firat Maries student igår, åkte jag hastig och lustig ner och hade lite party.
Eftersom jag flyttar till hösten så får man passa på och umgås med kompisarna som man inte
kommer träffa så ofta sedan.

Men jag har en väldigt snäll mamma, som gick ut och red min ponny igår. En långtur till och med!
Och det hade gått bra, min lilla fis hade skött sig bra, trots massa överenergi :)
Och nu känns det riktigt lockande att slänga på sadel och träns och gå ut på en tur!
Inte ridit Tobbe på tre dagar nu!!

På måndag börjar sommarjobbet också. Från 8.00 till 14.00. Men det kommer bli bra, jag var
ju där förra året och det var heelt okej. Man får vara ute mesta dels och det tycker jag är det viktigaste ;)

Förresten så kommer filmen från träning upp alldeles snart!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0