Ojoj dålig bloggning

Jag hade så mycket i huvudet igår kväll så jag orkade inte skriva.
Iaf så kom jag hem runt fem, tror jag. Då var det väldigt varmt ute, så jag väntade med och rida.
Så runt sju gick jag ut med Exando (som har blivit väldigt biten av bromsar framme på bröstet, stackarn).
Han va lite piggare idag, men ändå lite seg sådär, så jag fick vifta lite varnande med spöet om han gick
och slöade för mycket ;)
Men han var duktig och vi galopperade på endel :)
Tobbe fick vila och han lär va pigg idag...

Idag är jag alltså ledig, till klockan 4 iaf. Då ska vi vara i skolan för att sedan gå till kyrkan. Efter kyrkan ska vi nior ha en liten "fest-avslutning" med mat osv. Det håller väl på till sent inatt, halv ett tror jag det skulle sluta. Och sedan är det sommarloooooov! Gash va skönt ;)

Jaja, nu ska jag åka till hästarna och rida Tobbe, Exando får vila idag. Sedan bär det av till Julia för att göra mig/oss iårdning för avslutningen. Perfekt! :)



Detta var ett bra tag sen nu och vi båda har ändrat oss ganska mycket.. ;)

Kommentarer
Postat av: emelieeriksson

Oh vad bra, lägger till dej nu också! :)

2011-06-09 @ 11:19:10
URL: http://emelieeriikkssoon.blogg.se/
Postat av: Sofie

Låter roligt med en avslutningsfest! :D Är det nian du slutar? Längtar också till sommarlovet, även fast jag är ledig innan xD Men det är så härligt för man blir äntligen fri och är ledig så länge :D

2011-06-09 @ 12:19:53
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/
Postat av: Noomie

Vilken underbar blogg! Fastnade för din design direkt(': Hit kommer jag komma och kika in ett flertal gånger!

2011-06-09 @ 14:43:46
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: fillan

Nej det blir bra med mitt namn! :) Gött för dig som får sommarlov! jag slutar nästa fredag :(

2011-06-09 @ 16:12:16
URL: http://fillyfjonka.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0